Birsta, Birsta, kalas, Birsta och kalas

= min helg.

Passar på att skriva ner några rader nu när jag ändå är "ledig". På måndag börjar allvaret med hårdpluggning igen.

Igår tog jag mig friheten att sluta tidigare, och det var ju en himla tur, för på Mc Donalds hittade jag igen självaste Tågmamman med familj. Lilla D var lika söt, om inte sötare, i verkligheten! För att inte tala om Tågmamman själv! Jättesupergullig och alldeles oförskämt brun och fräsch.

Dagen har spenderats på Birsta. Sällan. Jimmy säger att jag snart kommer få betala hyra där. Jag har inte bara varit där en gång utan två! Däremellan har vi haft kalas för Jimmy, så det har varit fullt ös hela dagen.

På måndag börjar som sagt allvaret igen, men det känns lugnt den här gången. Känns som att jag har koll på det mesta inom det här delmomentet. Kanske, kanske hinner jag mellan ettårs-kalas och tvättstuga imorgon, få ner nån rad.

Puss & Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0