Jeff and Goran

Sitter och läser en....ehummm...otroligt spännande bok om läroplansteori. Funderar starkt på om jag fått en släng av Damp för jag flyger upp och ner i soffan hela tiden. Hur som helst så försöker jag slippa läsa, så jag lurar mig själv genom att vrida och vända på boken åt alla håll och kanter. Men vet ni vad jag såg på baksidan? Författaren Göran Linde, ser precis ut som Jeff Bridges när han var galen i "The Vanishing". Creeepy...

Vem är vem? Ja okej, kanske inte de klockrenaste bilderna, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Och var är likheten?

2009-02-25 @ 13:13:50
Postat av: Loggy svarar

Äh det går inte att förklara för de som inte begrip! Men du ska få se bilden jag har på boken, där är han klädd som den professor emeritus (??) han är, och såna kläder hade ju även Jeff Bridges i filmen.

2009-02-25 @ 13:34:22
Postat av: Ullis

Tycker han till vänster ser ut som "han du vet" A.F, som var med på umgängena då Eddie skulle träffa sin pappa hahahah

2009-02-25 @ 15:44:05
Postat av: stanislav

Måste hålla med Ullis första inlägg:P

2009-02-25 @ 18:52:26
URL: http://stanislav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0