Psykiskt illamående i märg och ben

Vi har börjat spela ett nytt spel, men vi är så förbannat rädda så vi vet inte hur mycket sprit vi ska behöva hälla i oss för att ens våga spela några minuter. Vi har slagit på det tre gånger det senaste dygnet, har kommit till....jaaaaa till introt ungefär. Vi skyller på att vi har för stor tv, med för bra bild och alldeles för bra ljud. Jag älskar verkligen Silent Hill, men jag har ingen aning om hur vi ska klara oss igenom spelet. Lär ju bli som för några år sen, veckor av mardrömmar och lidande.


 


Pyramide Head släpar runt på kött.

Sen så har det hänt lite mer på "spökfronten", vill ni veta?

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag tror ni sitter i fel hust för att spela det där spelet :).. Drick inte så mycket sprit idag...

2009-02-06 @ 22:41:21
Postat av: ullis

Kanske ni ska hålla er till "Risk" istället. Det där ser ju helt sjukt ut.

2009-02-06 @ 22:59:59
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

De där spelet såg otäckt ut...

Va har hänt i huset?



Kram M

2009-02-07 @ 07:25:58
Postat av: Tågmamman

Nu kan jag inte sova - eller läsa din blogg, inga fler läskiga saker, jag är en tunnis utan dess like när det kommer till sånt där. Dubbelkollar låsen och har tillhyggen nära när jag ser Criminal Minds ensam med tårar i blicken. Gick hem till pappa och tvingade honom se Arkiv X med mig när det begav sig för jag tyckte det var spännande men lite för läskigt.

2009-02-07 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0