My gosh!

Det är jobbigt att vara student. Först och främst så är det grymt jobbigt att ta in all information och försöka lära sig saker. Men idag har det varit liiite värre än vanligt. Det började med att Sofie kastade ett glas vatten över mig när vi åt lunch. Det var garanterat inte meningen, men det blev lite jobbigt när det såg om som att jag inte hunnit till toaletten i tid. Som avslutning på vår skoldag smet vi iväg lite tidigare, tanken var såklart att vi skulle få komma hem tidigare...när vi kommer till parkeringen så har nån dum jävla kärring parkerat in oss! Vi (läs Jimmy) kollade upp bilnummer och slog upp namnet på hitta.se. Efter många om och men så slutade människan att trycka bort Sofie och kom till parkeringen. Såg precis ut som en kvinnlig Karlsson på taket...dessutom var hon från Ånge, det säger kanske allt?

Ni ska jag vila upp min hjärna tills nästa föreläsning om forskningsmetodik imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra start=)=)=)



Kram M

2009-01-20 @ 20:50:05
Postat av: Anna E

HAHAHA en kvinnlig Karlsson på taket!! Från Ånge....HAHAHA du är för rolig...

2009-01-22 @ 08:23:26
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Antar att du pluggar i Härnösand och att det är stora parkeringen du skriver om! Vilka idioter som brukade parkera där när jag pluggade. Det var ju inte bara en gång som de parkerat i tre rader - galningar!



Allt bra med dig annars? Vad pluggar du till? Lärare va?

2009-01-23 @ 21:03:03
URL: http://svenskfroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0