Nån?

Har förresten glömt att berätta det senaste som hänt med det såkallade "spöket". Tror att jag får fixa till en egen kategori för spökerierna. Hur som helst...

Förra veckan skulle J hämta sonen på träningen, men när han skulle åka hittade han inte sina bilnycklar. Vi sökte ÖVERALLT,men de fanns inte! Till slut tog han extranyckeln. Dagen efter skulle han gå till bilen, men hade glömt att nyckeln var borta, så av ren vana så stoppade han ner handen i byxfickan. Vad hittade han där tror ni? Nycklarna. Han hade känt efter där ett antal gånger dagen innan, men då var det tomt där. Man vet ju aldrig, men det kan ju ha varit så att det är Nån som inte ville att han skulle åka just då. Skumt är det i allafall.

Sen hände det nåt igår kväll också...jag vet inte, men det känns som att det är för mycket för att allt bara ska vara ett sammanträffande. Jag vill ju hemskt gärna tro att det inte finns nåt som skulle kunna kallas för spöken. Vi hade gått och lagt oss och J skulle bara gå ner en sväng, så skulle vi släcka och sova sen. Jag låg och kollade på tv, och när han kom upp så frågade jag om han inte trodde att Prinsessan skulle frysa om vi sov med fönstret öppet. Hon hade bara nattlinne på sig, kallt om småbenen. Men du har ju bäddat ner henne, säger han då. Men näää! Då vi tittade låg hon så fint nerbäddad under täcket. Till saken hör att hon avskyr att ha täcken och filtar på sig. Det verkar som att Nån är hos oss och ser till så att mina barn har det bra och inte fryser om nätterna.

Så nu tänkte jag lägga fram min tomma plånbok på köksbordet i natt, har jag tur så är den full med pengar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Om det funkar vill jag också lägga min börs där uppe :)..Men det är ju tur det är någon som är snäll som är och hälsar på er iaf...:)

2009-01-13 @ 17:08:00
Postat av: Ann-Helen

Om det funkar vill jag också lägga min börs där uppe :)..Men det är ju tur det är någon som är snäll som är och hälsar på er iaf...:)

2009-01-13 @ 17:08:18
Postat av: Ullis

Hoppla hoppla.. Jag trodde det blivit lugnt hos er med spökerier :) Spöket måste ju ha fullt upp med att grejja hemma hos er - snart ett heltidsjobb kanske :)

2009-01-13 @ 17:51:38
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: stanislav

klozapin, risperidon, olanzapin, quetiapin, ziprasidon, sertindol och aripiprazol... finns några utav dom burkarna i ditt medicin skåp?:P

2009-01-13 @ 21:34:21
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehehe, jajaja..jag far upp till dig iaf :D

Jag har ditt nummer ifall jag tappar bort dig. Haha.



Hehe, jomenvisst..det är bara godisberoendet jag måste bli av med nu, it's a bitch! Har du fått koderna till studentportalen? :)

2009-01-14 @ 02:56:43
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Loggy svarar

Stanislav: Okej, kanske finns lite av varje, men frågan är hur DU kan känna till alla burknamn?

2009-01-14 @ 07:47:48
Postat av: stanislav

Det är alla ingredienser i min fredags cocktail:D

2009-01-14 @ 14:03:52
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, nu ska vi vara positiva här :D



Aha, jamen dåså..då är det ju lugnt. Kåravgiften var det väl ändå ingen brådska med har jag för mig, men det kan va skönt och ha det gjort. :) Jag var in på Birsta idag ja, köpte block, en mapp och en kalender. Tror jag klarar mig en stund med det iaf. Nu hoppas jag bara att CSN-stålarna kommer när dom ska komma :D



Jag är likadan! :'(

2009-01-14 @ 22:14:23
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anna E

Jaaaa ta min tomma plånbok med!!

Spööökeeenaaa....komsi komsi.....

2009-01-15 @ 08:11:24
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0