Bak o fram, upp o ner

Igår hade jag besöksrekord. Bara sådär liksom. Idag har jag mensvärk.

Det här med att plugga på distans kommer nog att knäcka mig, somliga har problem pga bristande självdisciplin. Men vad gör man om man har för mycket självdisciplin? Detta borde ju inte vara ett problem. Jag har sjukt många böcker att läsa. Måååånga tusen sidor. Jag vill göra allt på en gång!! Problemet är att mitt liv nu har hamnat på is, det är bara skolan som existerar. Borde kanske ta och göra upp ett schema. Fast då får jag väl för mig att göra revolt och skolka.

Jag måste sluta ta mig själv på så stort allvar. Ingen annan gör ju det. Jimmy t ex, skrattar åt mig och frågar om jag är muslim, när jag skriver bakifrån och fram i blocket. Varför gör jag så?

Kommentarer
Postat av: ullis

2009-01-28 @ 20:47:55
URL: http://alias
Postat av: ullis

Hejsan hoppsan... Man får inte trycka på enterknappen hur som helst, då går kommentarerna iväg :(



Att du håller på med saker bak o fram är väl inget ovanligt? Du tycker ju av nån anledning om att bala taklänges. :O)



2009-01-28 @ 20:50:19
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0