Utmaning!

Utmanad av en tidernas kanske bästa bloggerska!

10 Första

Första bästa kompis - Det borde nog vara Maria Mäntynen, men jag var knappast hennes bästis.

Första bil - Kanske nån gammal amazon eller saab som pappa tyckte att JAG skulle äga. Ja, på papparet då.

Första kärlek - Jimmy I guess. I femman.

Första husdjur - Den bruna dvärgpudeln Kurt. Bedårande.

Första semester - Troligtvis i nån skog med våran husvagn. Kul barndom.

Första jobb - Har aldrig jobbat.

Första köpta skiva - Red Hot Chili Peppers

Första piercing - Näsan

Första konsert -Europe nån gång i slutet på 80-talet eller början på 90. Allt är en enda röra.

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Lakritsshot hos svärmor på hennes födelsedagskalas förra helgen.

Senaste bilfärd - Hem från biblioteket idag, fick dock gå halva vägen.

Senaste filmen du såg - The curios case of Benjamin Button.

Senast ringda telefonsamtal - CSN=mongon!!!

Senaste bubbelbadet - Bubbel? Som i bubbelpool eller bubblor? Ingen aning.

Senast spelade CD-skiva - Det är förmodligen en skiva med barnsånger.

Senaste gången du grät - När jag såg en viss film för ett par dagar sen.

Senaste måltiden - smörgåsrån.

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Neeeee.

Blivit arresterad - Inte det heller.

Blivit kär vid första ögonkastet - Japp!

Fastnat med blicken i någons urringning - Bröst fascinerar inte mig.

Sagt att du älskar någon utan att mena det - Förmodligen, jag ljuger rätt ofta.

Busringt till någon - Oh jaaa! Fast det var roligare innan nummerpresentatören uppfanns.

7 saker du har på dig

1. Svarta mysbyxor.
2. Svart linne
3. Svarta trosor
4. Svart bh
5. Svart tunika, eller nåt!!?
6. Svart hårsnodd
7.

6 saker du har gjort idag

1. Sovit
2. Varit på bibblan
3. LÄST!
4. Bytt blöjor
5. Lekt
6. Ringt CSN. Nämnde jag att de är mongon?

5 favoritsaker utan rangordning

1. Familjen
2. Daim-cappucino
3. Ajax
4. Jimmys plånbok
5. Mörkgröna Extra, tuggummin ni vet.

4 personer du kan berätta allt för

?
?
?
?

3 val

Blått eller rött? Rött

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Både och, helst samtidigt.

2 saker att göra innan du dör

1. Resa
2. Ta körkort kanske?

1 sak du ångrar

Egentligen ingenting. Egentligen.

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Ullis
Erik
Sofie
JennyG

Kommentarer
Postat av: stanislav

HAHa varför är det så roligt med listor? Skulle kunna göra en lista om varför det är roligt att läsa och skriva listor.

2009-01-26 @ 21:15:07
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: JennyG

Jorå..

Jag fick ju lov att anta utmaningen...



Hoppas ni har det bra!

2009-01-27 @ 11:01:51
URL: http://www.JennyG.se
Postat av: stanislav

Pellan var en svart vit katt som var mamma åt Gumman Godis och Goman.. Godis behöll vi Goman fick grannen och Gumman försvann någonstans.



Vristbanden är inte ute! Nu är ännu ett par billabong införskaffade. Vita denna gång. Så nu har jag vita röda och svarta :D

2009-01-27 @ 18:08:55
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: stanislav

haha men svarta hårsnoddar då.. det e ju såå 89 de :D

2009-01-27 @ 19:40:45
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: stanislav

Är det en sån där stooor frotté snodd som förlorar stretchen om man rycker i den?:P

2009-01-27 @ 20:08:29
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAHA, måste bara skratta åt Stanislavs kommentar "Är det en sån där stooor frotté snodd som förlorar stretchen om man rycker i den?" Jag dööör! :D



P.O.D ja, då gick jag nog i 9:an tror jag. Fick aldrig fara någonstans för mamma så det var rätt sent. :) Vad sa CSN då? Ska du inte få dina pengar??

Men du, läs FC nångång, måste ha svar på hur jag ska skriva, håller på med uppgiften nuja.

2009-01-27 @ 20:14:03
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0