Höll nästan på att glömma...

...att vi haft ett liv innan tentasvaret kom också. I söndags var vi på Drakborgen, hela familjen plus sonens kompis. Men shit va roligt det var där! Lilla dockan ville minsann inte leka i nån bebishörn, utan hon tyckte såklart det var roligare att klättra och åla runt där de stora barnen lekte.





Vet ni förresten...jag kan ju inte sluta spegla mig i glansen från den där tentan. Igår kom Jimmys mamma över med en kaka som hon bakat till mig, va glad jag blev! Sen skulle vi lägga oss efter hockeyn och allt,men då kom Jimmy upp med en bricka med två champagneglas och en (liten) flaska Moët. DÅ blev jag riktigt chockad! Så nu ska jag bli BÄST på nästa tenta tänkte jag, då kanske jag fåren utlandsresa eller nåt..?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ojojoj, men sen då - när du ÄR bäst på nästa tenta... HUR ska du då toppa det sedan? Men det är klart - en utlandsresa kan man ju leva på ganska länga :)



Jaaa, visst är det roligt på Drakborgen =)Perfekt helgnöje när det är pissväder där ute...

2009-03-10 @ 09:32:27
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: grannen

Oj vikken sambo! Överaskn gillar vi ;-) Kul att de går bra för dej tjejen. Hoppas de går bra för lilltösen på dagis å. Vi får ta o ses nåt.

2009-03-10 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0