PUUUH!

...är helt slut efter att ha maratonläst alla mina skolböcker! Men nu är det gjort i allafall.

Igår var pappan och dockan på Birsta. Pappan ringde till mamman och frågade om dockan är för liten för en My Little Pony. Neeee, självklart inte! De hade tydligen hittat en fin häst som de skulle köpa. Jag såg framför mig en sån där liten plastsak som man kan kamma. Detta kom de hem med...

En liten (?) häst som kan prata och allt möjligt. Nästan gå t om. Hon kostade "bara" 549:-, så hädanefter ska jag inte glömma att fråga pris innan pappan får tillåtelse att handla. Ja det var ju inte det enda de hade handlat, notan slutade på runt 650:-!! Men hästen var väldigt fin i allafall.

Kommentarer
Postat av: Susanne

2009-03-03 @ 13:11:49
Postat av: Susanne

Typiskt pappor som är och handlar med sina döttrar....

2009-03-03 @ 13:12:58
URL: http://svenskfroken.blogspot.com
Postat av: Ullis

Curlingpappan som gör ALLT för sin dotter :)) Men guuuud så himla söt den var, den är hon värd, sötproppen...

2009-03-03 @ 13:32:27
Postat av: A-H

Hon är värd det mesta den där lilla fröken.. :)..Undra om hon snart kommer underfund med hur man skall göra för att pappa skall köpa allt ;)

2009-03-03 @ 15:53:38
Postat av: Ullis

A-H, jag tror att hon redan har kommit underfund om hur hon ska göra minsann :)

2009-03-03 @ 17:37:11
Postat av: Log svarar

Jaaa, han är redan lindad kring lillfingret...

2009-03-03 @ 17:51:15
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, va gulligt=)



Kram M

2009-03-04 @ 08:26:39
Postat av: Jeanette

Men jag kan hjälpa dig att fixa en ny blogg. Som sagt är jag inte bra på att göra headers men resten fixar jag. Nästa gång vi är inloggade samtidigt på msn ska jag skicka en länk där du kan välja en bakgrund till bloggen. Nu är jag klar med min design för den här gången. ;)



Kram kram!

2009-03-04 @ 20:17:50
URL: http://chaarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0