Twilight del 2

Jag kör som Tågmamman och delar upp mina inlägg. Och läs detta på egen risk ni som inte sett filmen, men mot all förmodan tänker se den.

Igår kväll var vi tvungna att titta på Underworld. När den första filmen kom för sex (?) år sen, såg jag den i stort sett varje dag. Jag kunde inte ha Twilight som den sist sedda "vampyr"filmen. När en vampyr går ut i solen ska det brännas kött, inte blänka guld. Men iofs, min son såg den ju också, så det kanske var det lämpligt i det avseendet. Ja det är en vampyrfilm för barn skulle man kunna säga.

Men nu har jag iaf kompenserat med en massa huggtänder, blod, nakna kroppar, svarta kappor, sammet, levande ljus och otäcka varulvar.

Förresten...varför kommenterar ni så sällan nuförtiden?

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Jag är usel just nu på att kommentera och blogga överhuvudtaget - försöker få ihop mitt jobbschema, Ds dagis, Ps jobb, 10-åringens alla aktiviteter osv, osv... Fan jag kommer inte ens hinna med inskolning eller jobbstart för jag kommer att få en hjärnblödning först!

2009-03-19 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0