en massa saker

Klockan är strax efter 9 och jag har:

- gett ungarna frukost/välling
- diskat
- skickat iväg en till skolan och den andra har jag lämnat på dagis
- varit på affären och handlat
- ätit nån form av frukost och läst tidningen

Det ni! Nu blir det snart pluggning för hela slanten, förhoppningsvis håller solen sig framme en stund till så jag kan sitta ute och läsa. Sen så vill jag visa en väldigt fin bild som jag snodde ifrån Ullis blogg...den är från hennes kalas i lördags, och föreställer hennes (snart) 15-årige son och mig. Vi är ungefär jämngamla skulle man kunna säga.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tror att ni ungdomar är lite rädd för fotoblixtar - eller nåt.

2009-05-11 @ 10:36:07
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0