Helgen...

...har varit hysterisk som vanligt. I fredags var vi hos grannarna Deniz och Fredrik till en bit in på natten. Underbart att sitta ute och ta ett glas vin och inte frysa! Vi invigde deras terassvärmare och den kommer jag säkerligen uppsöka fler kalla sommarkvällar :)

Lördagen ägnades åt städning här på området, eller jag tittade mest på om jag ska vara ärlig ;) Jag var lite småtrött trots att prinsessan haft vett att sova ända till 8.45. Efter städningen grillades det (sällan?) och efter det höll jag på att däcka på soffan, men Jimmy lockade ut mig runt 21.30 igen. Värme OCH bubblor kan få vilken frusen själ som helst att vakna till liv. Då kom grannarna Tomas o Maja över och badade med oss och runt 23 var det tack o godnatt för min del.

Igår, söndag, var det full rulle från morgon till kväll igen. Jimmy och granngubbarna ska bygga spaljeér så nu har vi virke över hela baksidan igen. Suck! På eftermiddagen kom Elin, Andreas och Odin och hälsade på. Shit va mycket energi de små har!! Trött stupade jag i säng runt 20-tiden.



Har hittat igen kameran så här kommer lite bilder, gamla och nya.

Kommentarer
Postat av: A-H

Men ack så söt hon är den där lilla tösen :)..Å energi det har hon.. Vinet var gott.. Tack ;)... Å jag vill nog pröva den där badsaken..;)

2009-05-18 @ 22:43:50
Postat av: Ullis

Sockersöt tjej :)

Vadå vadå???? Har ni köpt en ny pool?

2009-05-19 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0