Årshoroskop 2009

Hittade igen det här horoskopet, tänkte kolla med facit om året hittills stämt. Och njaaa, jag får väl helt enkelt vänta tills december.  
Sen kom jag på en sak- det är ju egentligen inte så konstigt att man är som man är, kolla vad Skyttens kropp är! Just det, EN HÄST! Vad ska man säga? Jag hatar hästar, tål dem inte ens!!


Kärlek/Relationer

Du kommer att träffa många nya människor, folk sliter och drar i dig från alla håll. Du är populär alltså, och det är förstås smickrande, Relationer med människor du har omkring dig dagligen blir intensivare, det kan gälla dina grannar till exempel. Du har också en förmåga att inleda spännande samtal överallt, i väntrum, på bussen, i snabbköpet etc. Din öppenhet är en stor tillgång, och sura personer tinar upp när du ger dem uppmärksamhet. Men många nya relationer blir kortvariga eller har ett slags av- och tillkvalitet. Det gäller även i kärleken. Du behöver inte vara ensam om du inte vill det, troligen tar du ut svängarna ordentligt och experimenterar med relationer och sex. Det blir många korta romanser, men du är tveksam till att binda dig på allvar. Däremot kan någon du till att börja med bara träffar sporadiskt vinna ditt hjärta med tiden, men det förutsätter att han/hon inte är den svartsjuka typen, utan accepterar att du försvinner in i ditt eget vissa perioder.

Har du redan en partner så mår ni bra av att resa tillsammans och på andra sätt skapa avbrott i vardagsrutinerna. Det är också givande att utveckla en gemensam hobby, eller till och med starta ett litet företag gemensamt. Ni behöver utmaningar som inte direkt berör själva förhållandet men som ni båda kan engagera er i. Tråkigt får det i alla fall inte bli, för då kommer en av er(troligen du) att tröttna och börja se sig om på annat håll.

Bästa månaderna för kärlek är februari-maj och december.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha... Tror jag dör :)) Stämmer gör det ju - iallafall hitills.. Men jag tycker nog att du ska se upp för karlar i december. Du vet ju aldrig om det är tomten som klätt ut sig - eller nåt.

2009-11-11 @ 20:00:38
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: loggy svarar

Alltså, det där med att inleda spännande samtal stämmer väl, men inte så mycket mer väl? :D

Och angående december så...NÄ! Jag hatar karlar och jag är livrädd för tomtar, Kanske en kvinna ;)

2009-11-11 @ 20:05:26
Postat av: grannen

Hmm vågar ja säga att ja åxå är skytt ;-)

2009-11-11 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0