:(

Jag är lite ledsen idag, det var nämligen min sista dag på VFU:n. Jag har spenderat 5 veckor med 19 härliga ungar, konstigt vore det väl om det inte kändes. På sista lektionen hade de disco och sen tackade "fröken" och eleverna mig för dessa veckor. Efter det kom barnen och kramade mig, och DÅ blev Anki blöt i ögonen. Nu är det dock sån tur att jag ska dit till veckan och vara vikarie, fröken på riktigt! Roligt som tusan.

Helg. Jaha, vad göra? Känner att jag skulle behöva ha ihjäl nån. Eller mig själv kanske? Det händer ju INGENTING! Fast det är ju iofs en tant som fyller år i helgen, men hon verkar ha blivit tant på riktigt om man ser till hennes krogval!!

Kommentarer
Postat av: A-H

Tant.. Tack för den du ;).. Fast jag håller med. .Men jag tycker du skall följa med om det händer något... :)... Å du vad skoj att du skall få vara fröken på riktigt.. Det gillade jag.. Å förstår att det är sorgligt att skiljas från barnen :)... Jag har astråkigt å om en stund är jag ännu mer tant.. HJÄLP!!!!

2009-11-13 @ 23:30:18
Postat av: Jenny

Hahahaaa

Ja fast jag vet ju inte om AH kommer in...

Heheheeee



Å tant är väl kanske jag som är mest eller??

2009-11-14 @ 11:08:08
Postat av: jenny igen

Fast nere eller hur det stod på hemsidan var det tillhåll för 20+ så man kan ju se vart man hamnar?? ;)

2009-11-14 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0