Ingen rubrik idag

Har ganska nyss insett att jag har ett rum för mycket! Ett rum som bara står och skräpar hela dagarna. Kom på den smarta ideén att hyra ut det, men kom sen på bättre tankar. Att bo med en kvinna är säkert bra på många sätt, men nä. Att bo med en man kan aldrig vara bra, så nä. Jag får helt enkelt göra nåt bra av rummet. Ideér?

Idag är jag hemma halva dagen och myser med min stora solstråle. Vi gör läxor som han halkat efter med, pratar, spelar tv-spel, fikar och bara njuter av tillvaron. Dock är det snart slut på lugnet, eftersom jag har lite att fixa med, och ikväll är det föräldrarmöte på dagis. Jag har en liten, liten förhoppning om att få sova utan barn i natt också, hur skönt är det inte att BARA ha sig själv att fixa iordning på morgonen!!

Idag när jag gick hem var det nåt som var konstigt. Min go kisse var inte nånstans efter vägen. Lite tomt utan honom, hoppas inget hänt med honom bara :( Han är bra rolig den där katten, hade jag inte varit allergisk skulle jag nog tagit med honom hem.


Älska Silent Hill!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Men du ska väl skapa ett prinsessrum såklart :) Jag tycker att du ska måla väggarna vita, och sen måla nåt snyggt på FRI hand... Du kan väl inte vara konstnär i onödan....



2009-11-12 @ 21:29:39
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0