Livet går vidare...

...allt leder till nåt bättre. Det sa en människa till mig en gång, och det måste ju vara så. Eller hur?

Ser ni? Jag försöker iaf blogga. Det går sådär. Jag skriver, raderar, skriver, raderar. Sen blir det så där tokigt att ni måste läsa mellan raderna som inte finns, eller läsa det som inte finns alls. Eller läsa på radena som faktiskt finns, men som inte syns.

Dagens konstaterande: Jag hatar karlar. Jag har bestämt mig nu.
Dagens låt: Maneater- Nelly Furtado. Eller så skojar jag bara. Ni får läsa svaret på de osynliga raderna. Eller det osynliga svaret på raderna. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, oj. Jag med min långa ledning fattar ingenting...Kanske de som är meningen ;-)



Kram M

2009-11-08 @ 19:54:57
Postat av: Jimmy

alla karlar? man får tack isf.

2009-11-08 @ 19:55:19
Postat av: loggy svarar

M: långa ledning? Nu fattar JAG ingenting. Konstigt inlägg det här.



jimmy: ja i stort sett alla, men jag tror iofs att det är rätt ömsesidigt!

2009-11-08 @ 19:58:49
Postat av: J

Nu fattar inte jag heller nånting...

2009-11-08 @ 20:41:22
Postat av: Ullis

Är det bara jag som fattar för en gångs skull???

Jag kan hålla med om att allt leder till någonting - men bättre eller sämre, det vete fan... Men jag minns iallafall den tiden, då ordspråket upprepades om och om och om igen... :)

2009-11-09 @ 12:09:02
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0