Vad skulle DU göra för dem du älskar?

Två inlägg på en och samma dag! Vad har hänt med mig, undrar ni nu. Jag är förbannad, riktigt j*vla förbannad. Nån har klivit över gränserna för vad jag accepterar, nån har medvetet försökt förstöra för de viktigaste människorna i mitt liv. DET är inte okej. Jag hoppas innerligt att denna människa kommer få ett riktigt jävligt liv framöver. Hot och andra elakheter skrämmer inte mig längre. Du är död för mig ditt äckel, och har varit det länge. Hoppas du tar en OD och gör oss alla en tjänst.

Kommer antagligen sätta lösenord på bloggen så inte denna äckliga människa kan komma åt mitt liv mer.

MIG JÄVLAS MAN INTE MED OSTRAFFAT, GLÖM ALDRIG DET.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja hur långt går man.. Å vad hotar man med?.. Trodde man skulle bygga ett förtroende så man kunde lita på människor.. Nej men bevisa att man aldrig kan LITA på människor det är bättre.. Ja du jag säger som jag sagt.. IDIOTER finns det gott om :)

2009-11-08 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0