BC, BC, BEEECEEE!

Vad vore livet utan Birsta? Har man tråkigt om dagarna så är det ju perfekt att åka dit och spendera pengar man inte har. Eller så kan man spendera nån annans pengar som jag gjort idag. Tack Henke för att du köpte ny säng och en ny matta till Prinsessan. Och tack A-H för att du tog med henne på shoppingtur igår :)

Det är inte alltid så lätt att få ihop allt utan stöd från föräldrar osv. Vissa verkar få allt serverat på silverfat, men så skulle jag inte heller vilja ha det. Ska jag ha en ny soffa t ex, så vill jag nog känna att jag köpt den för egna pengar. Men som ni kanske vet så växer inte jobb på träd!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Du och din prinsessa är värd det bästa.. En vän som du hittar man inte överallt.. Man skall vara rädd om en sån :).. Å din dotter är ju såå underbar och rolig att vara med... Din son är också rolig och mysig ;)..

2010-04-08 @ 22:03:07
Postat av: Tågmamman

Du har mina tankar eftersom jag har båda mina föräldrar som alltid ställer upp när jag verkligen behöver det, både ekonomiskt och emotionellt och för mig är det svårt att tänka mig nåt annat. Jag är djupt bortskämd med att vara omhändertagen och jag vet det!



Men när jag vinner 215 miljoner ska jag adoptera dig och göra allt för dig som dom gör för mig.

ok?

2010-04-09 @ 06:57:59
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0