Just, ja!

Jag satt i godan ro och läste en av mina favoritbloggar, så det slog mig- jag har ju en egen blogg också! Kanske dags att uppdatera om mitt otroligt innehållsrika jetset-liv. Jaaa, det ÄR innehållsrikt, men det innehållet är nåt jag definitivt inte kommer skriva om här.

Idag är det sista april, tyckte det nyss var det. Fast mycket har hänt det senaste året. Förra sista april hade vi en lite "grann-fest" hemma i radhuset. Det var första gången jag umgicks mannen som jag nu delar mitt liv med. Mannen som fick mig att lämna allt, både på gott och ont. Jag vill gärna tro att allt har en mening, och trots att många människor har blivit sårade längs vägen, så ångrar jag inte att jag släppte lös mina känslor för honom.

Idag ska vi ha grillpremiär hos en kär vän, barnen åker till sina pappor, så det kanske kanske slinker ner en cider eller så.

Puss i ljumsken så länge!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Härligt att du inte helt glömt bort din egen blogg... Hoppas grillningen blev bra och att du fick en kanonbra kväll :)

2010-05-01 @ 10:20:23
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade de trevligt o mysigt i går!



Kramis M

2010-05-01 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0