Köttslamsor...

...är ungefär vad som blev kvar av min högerarm efter att ha blivit halvt våldtagen av en rakhyvel i duschen. Skulle nästan kunna sjukskriva mig, eller varför inte skaffa sjukpension, pga detta. Ja, då slipper jag ju jobba och kan njuta av mina barns uppväxt. Tänk att det finns folk som skaffar barn, och sen åker och...ehmm..."jobbar" borta, i stort sett hela deras uppväxt. I ärlighetens namn så är jag nog hellre arbetslös och lever på lite och ingenting, än att jag väljer bort mina barns uppväxt! Så var det med det.

Nu ska jag slänga ner mig i sängen och dra nåt gammalt över mig. Eventuellt att jag lyckas se klart på filmen som påbörjades igår också. Natten har varit dålig, så risken för sömn är ganska överhängande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0