Mina kära, TROGNA, läsare...

...jag älskar er för att ni frågar efter lösenordet till den här halvdöda och bergochdalbane-liknande bloggen! Jag blir så glad att ni vill och orkar läsa om mitt halvtråkiga liv. Visst finns det ljusglimtar- barnen, men det är inte alltid jag skriver om dem :)

Hur som helst. Anledningen till lösenordet är att en viss person stör mig nåt så otroligt med otrevliga kommentarer och påhopp. De flesta vet ju vem den här lilla råttan är, och för er som inte vet- han är antagligen sur och bitter för att jag lämnade Jimmy. Och att han skriver otrevliga saker är riktigt skrattretande med tanke på att denna POJKE ( ja, trots sina 33 år)  är en av de mest patetiska människor jag känner.

Livet. Ja, det rullar på som vanligt. Det MÅSTE rulla på. Jag söker jobb som inte finns och pusslar ihop vardagen på bästa möjliga sätt med barn som ska fraktas hit och dit.

Behöver nog bygga ut badrumsskåpet snart också. Har en 2½-årig toka som tydligen fått dille på nagellack. Har ett helt gäng i skåpet nu, och jag befarar att det kommer sluta i att skåpet släpper från väggen av all tyngd om det ska fortsätta i den här takten. Idag skulle det köpas ett grönt nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0