Bad Romance

Ja, några såna har man ju definitivt upplevt. Men det här ska inte vara nån gnällblogg (igen), så jag snabbar mig att berätta att det är Lady GaGa det handlar om. Älskade Prinsessan "sjunger" som en liten toka, och jag hänger på med min vackra morgonröst och nickar lite instämmande till GaGa`s kloka ord.

Natten har varit bra, jag har inte varit mörkrädd! Men däremot så funderar jag just nu över vad som hör till verkligheten, och vad som är drömmar...? Har jag bokat tatueringstid till nästa vecka? Har jag fått biljetter till Nordfest? Har jag verkligen skavsår på min högra häl efter att ha gått i mina 1½(!) år gamla converse? Ja jäklar! Jag har det jag gör idag märker jag, måste ju reda ut allt detta plus lite till. En massa "skit" som ska bort från diverse apparater- kamera, telefon, dator, mail osv.

Nä, nu ska jag nog städa ihop mitt lilla barnbibliotek som ligger här på golvet, för självaste bibliotekarien lär ju inte hjälpa till!

Blir det några bilder idag, tro?

Kommentarer
Postat av: Skiten

Om nu "skiten" ska bort, kan du lämna tillbaka "skiten" du fått.

2010-08-12 @ 11:26:36
Postat av: Anonym

"En massa "skit" som ska bort från diverse apparater- kamera, telefon, dator, mail osv."



Ska göra mitt bästa med att skicka tillbaka samtliga sms, mail och foton!

2010-08-12 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0