Buhuuuuu :(

Mina bästaste ungar är inte hemma. Jag är ensam. Visst, kan det vara skönt det med, och jag vet att helgen inte kommer gå i ensamhetens tecken. Ska passa på att "njuta" av lugnet nu, och STÄDA innan det kommer sällskap. Men det är hemskt att gå in i ungarnas rum, och det bara är städat, tyst och tråkigt där :( Jag känner mig inte hel när jag inte är med dem. Nu vet jag ju att det inte går nån vidare nöd på dem, det är bara egoistiska tankar ;)
Selånger i helgen. Sättna i helgen. Jag ska definitivt på Selånger iaf, har sååå mycket att uträtta där, så jag nog borde tälta i närheten. Eller nä. Fick nog av "camping-livet" på Selånger när jag var liten och mamma och pappa drog med husvagnen, ställde upp den och vips! så hade vi ett perfekt ställe för alla fyllskallar att vara på från fredag till söndag. Morfar ramlade i brännässlorna också, där blev han liggandes.

Jag ska iallafall försöka att inte ramla ner i nån slänt med brännässlor i helgen, vart jag än hamnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0