Det blir alltid värre framåt natten...

Fy tusan va jag ínte kan sova! Kvällens höjdpunkt- CSI och Criminal Minds- var bara skit också! Hade sett avsnitten redan. Så vad gör jag istället? Lyssnar på, håll i er nu för nu kommer THE confession- Martin Stenmarck! Har det brunnit? Antagligen, bättre sent än aldrig.

Men tro inte att jag lägger min tuffa attityd och dödgrävarlivsstilen åt sidan för det, nej det här är BARA en engångsgrej, precis som det med...ehmm, just det.

Septemberland...lite vemodigt, men jag kanske förknippar den med känslan jag hade då jag hörde den en natt för inte alltför längesen.

Nä, nu ska jag krypa ner under täcket med min Prinsessa, invänta morgonen och dagens höjdpunkt- morgonkaffet!

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0