Men herregud!

Var det nån som upptäckte mitt lilla misstag förut? Hade lagt upp samma inlägg TJUGO gånger! Fick ett samtal av en person som undrade om jag verkligen mår så bra ändå ;)

Hur som helst. Det senaste året har inte direkt gjort mig känd för att ta rationella beslut angående det mesta, faktiskt. MEN det värsta misstaget måste ändå vara att jag valt att inte smörja in arslet med myggmedel! Herrejävlar säger jag bara! Ja , och det är det enda jag kommer säga angående det. Och allt annat också för den delen :)

Livet rullar på, och vissa andra beslut gör mig glad. Och känner jag mig så här glad redan nu, så kan det ju bara bli bättre, eller hur? ;) Men jag måste, måste hitta ett jobb! Dags att ta tag i livet nu kanske?

Borde jag slänga in lite bilder sen kanske?


Kommentarer
Postat av: Ullis

ALLT leder till något bättre, tro inget annat - så det så!!!!



Ett jobb skulle du absolut ha - tyvärr verkar det inte finnas uppsjö av sådana, men håll ut - du kommer att hitta nåt :)



2010-08-11 @ 21:38:00
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Loggy svarar

Ja allt leder till nåt bättre, jag vet :) Det finns en mening med allt!

2010-08-11 @ 21:43:07
Postat av: À-H

Jaaaa bilder vill jag ha massa... Besluten är bra.. Allt ordnar sig även om du så skall flytta till skogen :) finns ju grannar här.. Jag skall hitta på något till dig i jobb väg.. Puss

2010-08-12 @ 00:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0