NÄR NÄR NÄR

När kommer nya IKEA-katalogen egentligen?? Har fått nån interaktiv pryl på mailen, men jag föredrar att läsa den "på riktigt"!

Idag började min älskade, älskade son i FYRAN! Va?!?! Jag fattar ingenting jag. Som vanligt. Hur länge ska det vara så här....alltid? Tänk när jag sitter där som en 80-årig gumma och säger med min snäsiga, hetsiga röst :"ja herregud, nu fyller han 60, hur gick det till?"

Imorse var jag iallafall trött, trött, trött.

Helgen har varit toppen! Var hos Ullis i lördags och kvällen slutade oväntat, men trevligt :) Tack för det tjejer! Vi måste boka in nåt mer skoj framöver ;) Förslag?

Nu ska jag bädda ner mig och min onda mage i soffan och kika på Fångarna på fortet!!

Puss i ljumsken!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

När som helst.. Nästa helg?? Alltså när du inte har barn:) annars kan vi ju vara hemma å mysa också:).. Jag skall skicka en räkning till han vakten slängde ut;)

2010-08-23 @ 22:22:58
Postat av: Loggy svarar

Jag kan göra vad som helst jag! Inte är jag omöjlig inte ;) Man lever bara en gång, eventuellt, och det livet tänker jag inte slösa bort på att sitta o uggla när jag kan ha kul!!



Vaddå skicka räkning?

2010-08-23 @ 22:31:18
Postat av: Ullis

Ja, det var kul... Tur att vi hittade en krog där till och med VI passade in, både åldersmässigt och skojmässigt... Men förra gången var en fredag kanske (?!?!)när vi gick runt som "morsor" på stan :)



Vadå "räkning" hände det nåt som jag missade??

2010-08-24 @ 07:20:36
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0