Plåt-lycka!

Skavsåret var iallafall inte en dröm. Det har jag nu fått känna på. Borderlinesmärta skulle man kunna kalla det. Dessutom har jag nyklippt gräs mellan mina tår. Undrar hur det ligger till med resten? Och VAD var det jag skulle göra nästa lördag (?) som var så viktigt att jag måste tatuera mig till veckan? Har jag beställt tid ens? Säkert inte.

Bebisen sover efter att ha levt rövare här hemma. Jag satte mig vid datorn nu och skulle lägga in alla bilderna som jag (inte) tagit idag. Svårt.

Hur skulle jag klara mig utan Dig? Min eviga räddare...

Här kommer lite lycka i plåtburk!




Kommentarer
Postat av: Ullis

Har det brunnit, eller försöker du blogga nu, så du ska slippa lägga in ett endaste inlägg till under hela 2010?

Jag tycker nog att dte är mysigare med sand mellan tårna, än nyklippt gräs som har en förmåga att börja klia (!!?!!) Eller helst har jag nog fötterna inlindade i bomull...

2010-08-12 @ 15:15:15
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Mendurå! Vi ligger ju på samma inläggsstatus idag än så länge!



Du vet, alla kändisar bloggar ju flera gånger om dagen, så jag tänker inte vara sämre! Nä, ärligt talat...den här bloggen är inte vad den varit, så jag tänkte försöka skaka liv i den igen ;)

2010-08-12 @ 15:39:17
Postat av: Ullis

En fråga....

Hur kan det komma sig att det är en reklambild på spelet bitch mellan dina inlägg i bloggen?

2010-08-12 @ 17:22:06
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Loggy svarar

Say what??!! Jag ser inga såna bilder, men det kanske beror på att jag en gång i tiden var besatt? ;) Det följde med från Blip hit till bloggen...?

2010-08-12 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0