Skadedjur...

Jag lovar, de små f*****na är inte särskilt dyra just nu. Två små, små, lurviga och enormt söta saker. Tydligen kunde de förvandlas lika snabbt till två små Belsebubar. Är det inte tv-dosorna som fått knapparna uppätna, så är det nåt annat. Idag (inatt) satte de i sig duschdraperiet. Nu sitter de i sitt fängelse och slickar såren och skäms. Nä, de skäms inte ett dugg. De tittar på varandra i samförstånd, nickar och har en tyst överenskommelse, "inatt ska vi hämnas, då hoppar vi återigen allt vad vi kan mot gallret så dörren far upp, sen äter vi upp HENNE!!" Jag vet att det är så. Jag är inte så lättlurad som de tror, så därför ska jag föregå dem genom att äta upp dem före.

Annars då? Fryser som en thailändska på Arktis. Nu känns det att hösten är på intågande.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad har jag sagt om skadedjur?????? Fyyyyyy, såna ska sitta i råttfällor.

2010-08-16 @ 21:42:04
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0