En paus i allt roligt

Min Mamma finns alltid med i mina tankar och mitt hjärta. Går inte en dag utan att jag tänker på henne, för det mesta är det glada tankar, men ibland tänker jag på allt dåligt som varit.

Idag tänker jag på henne eftersom det är 31 år sen hon fick sin efterlängtade dotter. De hade ju som bekant två pojkar, och tredje gången gillt, så fick de till det! Min Mamma har inte haft det lätt i sitt liv, jag kan nog inte ens föreställa mig vilket helvete min far, samt mina bröder, har utsatt henne för. Jag är på ett sätt glad att hon slipper se vad som händer med hennes barn idag. Ingen mor ska behöva utstå det hon har utstått.

Ibland kommer det över mig, kan räcka med att jag träffar min brors barn. Jag blir så otroligt ledsen för hans skull. Han är i min värld en vacker människa, som definitivt inte förtjänar det skitliv han har satt sig själv i.

De flesta har känt känslan av maktlöshet. Att förlora nåt man vill ha kvar, men det glider en bara ur händerna hur mycket man än KÄMPAR!

...blow him back into my arms...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska aldrig sluta hoppas vännen..

2010-12-20 @ 01:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0