26 juli...

...och det verkar som att den värsta sommarhettan ligger bakom oss. Det är höst i luften, trots att vi är mitt i rötmånaden så kan man andas!!

Ser att jag fortfarande har trogna läsare trots att jag knappt skriver nåt nuförtiden. Förlåt?

Snart är det dags för lite välförtjänt semester och karusell-äkning. Men jag ska erkänna, det här blir nog mitt sista år som jag sätter mig i vansinniga karuseller. Inte för karusellernas skull i sig, nej nej. Jag har nämligen börjat blivit gammal och toknojjig. Mår psykiskt dåligt när jag tänker på att jag sitter där i t ex Fritt Fall och åmar mig för att kolla så att jag verkligen sitter fast! Jag frågar personalen om de är säker på att de spänt fast mig riktigt. Såklart kan detta inte fortsätta, jag mår inte bra av det. Men jag älskar ju att åka karusell, vad göra? Kan man kanske bota detta?

Nog om mina världsliga problem.

Och Du! Vi saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0