Att köpslå med Djävulen

Desperata, nyfikna, hycklande människor har ställt till ett mindre helvete för mig och några av mina närmaste. Dessa människor har inte förstått, TROTS ALLA VARNINGAR och all info om "Djävulen", att man ska hålla sig så jävla långt borta från honom som möjligt. Vad gör dessa personer? Bjuder mer eller mindre in honom att ta del av MINA innersta hemligheter och handlingar. Min värsta fiende.

Tack vare detta så är många gamla sår upprivna igen, en massa ord som sas för så länge som 9 (!) år sen ekar i mitt huvud. Ord om mig, mitt barn, min bästa vän, min sambo, mitt liv och mina val i livet.

Tack så förbannat jävla mycket för det ni ställt till med! Om ni bara visste vad eran nyfikenhet kostade den här gången! Ni har ingen aning...



Och TACK mina vänner för att ni finns!♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja, det är svårt att förstå att folk inte bara kan lita på att det man sagt är sanningen och inget annat än sanningen... Hur mycket ska barnen behöva gå igenom? Hur mycket ska vi behöva orka?

2010-06-12 @ 18:10:39
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0