It´s all about the money

Ja det är ju nästan så att man skrattar! I Aftonbladet kan man läsa om svenska män och deras "importfruar". Dessa män är helt övertygade om att dessa unga, snygga tjejer med skitsmala och fräscha kroppar, har "valt" dem för att de är KÄRA! Har för mig att mitt allra första blogginlägg handlade om gubbar och thailändskor, och min syn på detta har inte förändrats. Herregud! Dessa "gubbar" är lurade! För det första så har thailändskor inte samma sorts känslor som vi västerlänningar. Jag menar, vem lämnar sitt barn i månader t om ÅR bara för att åka till ett rikare land och "säkra framtiden"? Inget ont om dessa kvinnor, de är ju smarta. Värre är det med gubbarna som blir grundlurade och sen står där med skägget i brevlådan! Jag gillar thailändska kvinnor, de är oftast glada och trevligare än svenska kvinnor. De förtjänar unga snygga killar!!

Så nu har jag en affärsidé- starta en förmedling där thailändska kvinnnor får det de förtjänar. Fy fan för att behöva dela säng med en medelålders, lönnfet, skallig gubbe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0