Lopp...lopp

Idag har jag gjort nåt som jag aldrig gör- jag har varit på loppis! Jag hatar verkligen att springa på såna tillställningar eftersom jag avskyr skräp! Men mot alla odds tog jag med familjen och travade ut i vår(?)solen. Men shit va roligt det var! Och vilka fynd vi gjorde...sonen hittade en Bert-bok som han köpte för 10 spänn! Sen hittade Lill-Bobs en av sina bästa vänner- Stora Chris...han bara låg där och såg ensam ut, en docka för en tjuga. Mamman i familjen hittade ett nytt hem till gnagarna, en stooor bur för...en tjuga!

Min älskade, älskade son tog med sig 20 kronor för att handla. Han köpte i smyg en ljusstake i glas och två lila ljus som är diamantformade till mig. Så gulligt!

Kanske att jag besöker skräpmarknaden fler gånger...


Kommentarer
Postat av: kicken

ja,där fyndar vi vanliga dödliga.......

2010-03-14 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0