Mars!

Första mars, nu kan det bara gå åt rätt håll, va? Fast man blir ju onekligen tveksam till om det nånsin kommer bli vår igen, när man tittar ut genom fönstret.

Helgen har varit galen på alla sätt och vis. Inget jag tänker ta upp här, för det handlar om andra människor än mig själv.

I lördags var vi ett gäng tjejer som satt hemma hos mig och förpartade, sen åkte vi in på Aveny (vart annars??). Hade gett mig tusan på att det skulle bli en billig kväll, och det blev det! Hela 50:- gjorde jag av med!! Vill man så går det...bordet var fyllt med drinkar, cider, snapsar osv hela kvällen. Ibland är det bra att vara tjej! ;)

Börjar mer och mer känna ett lugn i kroppen, sååå skönt! Det är så bra att man kan försöka prata och lösa saker. Tänk va mycket missförstånd det kan bli bara för att man tror sig uppfatta en sak på ett visst sätt! Men som sagt, nu är det ur världen. En annan sak som är otroligt bra är att jag (läs, bara jag) och J kan kommunicera på ett vettigt sätt! Vuxet, jaaa.

Tack mina älskade barn för att just NI kom till mitt liv♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja vi får ta en ny kväll framöver..Som kanske är lite roligare... Eller trevligt hade vi ju iaf...

Det är bra man kan prata.. <3...Kram

2010-03-04 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0