Sunday bloody sunday...men inte sunnyday. Vart är solen??

Helgen har gått snabbt, tur är väl det med tanke på att jag saknar mina barn så otroligt mycket!

I fredags hade vi tjejfest här hemma, riktigt trevligt var det :) Tack för att ni kom och livade upp mitt liv med lite galna spel och påföljande avslojanden- Ann-Helen, Jenny G, Maria, Jessica, Cillan och Veronica!! (Och Henke !!) Nu blickar vi framåt mot nästa partaj, va? Tänkte att vi kör på nåt roligt tema då, har ni nåt förslag?

Nej nu ska jag vakta mina små barn som försöker rymma ur sina nya hage...

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vad har jag missat??.. Hage... Små barn?.. Djur?..

Tema fest tycker jag skall vara 80 tal :)

2010-03-22 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0