Tema....what?

Herregud och Fru Gudrun säger bara jag. Natten mot lördag vaknade jag av att brandsirenen tjöt som ett jehu här i byggnaden. Jäklar i min lilla låda, det tjöt i åtta(!!) minuter innan brandkåren kom fram och lyckades stänga av eländet. Här i huset har vi direktlarm till brandkåren, och det tjuter titt som tätt. Man bryr  sig inte ens om det längre. Illa. Mina ungar sov dock som två klubbade kutar. Märkligt...

Mer då? Jooo. Jag har, efter att ha sökt igenom varenda skoaffär på Birsta med omnejd lyckats fått tag på ett par skor. Skitsnygga Nikedojjor för...*** spänn! Dyrt, men jag var antagligen värd det.

Sen så har fröken organiserad kikat lite i almanackan, och fastslagit att lördagen den 15 maj är en fin dag för att ha temafest :) Så boka in den dagen nu ;) Men vad ska vi ha för tema? Lämna gärna förslag.

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0