Damn!

Värme är inte riktigt min grej har jag nu börjat inse. Herregud, sommaren har knappt börjat och jag fullkomligt smälter bort! Man kanske vänjer sig...?

Ikväll hade vi tänkt ta med sonen på skogs/spökutflykt. Nu vet jag inte riktigt hur det blir med det eftersom det sägs att huset vi skulle besöka, är rivet eller raserat. Får se om vi tar oss en tur dit ändå, och OM det står kvar, så lovar jag er bilder därifrån. Annars kanske jag knycker bilder från nån annans blogg ;)

Funderar på att låsa upp bloggen igen. Kanske, kanske får den vara i fred den här gången...

Nej nu ska jag snart äta lite grillat kött, sommaren är kanske inte sååå tokig ändå ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: A-H

Gnäll inte på värmen kära vän.. Du såg hur jag såg ut igår när jag kom till dig :)...Det var inte heller så skoj...

Snart är det inte vår längre utan sommar.. Då skall vi bada och bygga sandkakor :)

2010-05-21 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0