I helgen har jag...

...inte gjort så mycket, mer än att njutit av sol och värme. Nu är både solen och värmen borta och jag är jättesur. Man får en liten, liten förhoppning om att äntligen få leva igen, istället för att bara andas, men icke!

I lördags tog vi med tre av fyra barn upp på Timrå´s alldeles egna cruising. Jätteroligt. Inte. Fast barnen tyckte det var skoj, och det är väl det som räknas nuförtiden när man gör nåt...Tänk om de en dag skulle säga: "Mamma, idag ska vi göra nåt som DU vill! Vi offrar oss fast vi egentligen inte alls har nån lust." Lär hända, va? Mors dag snart. Visst borde jag försöka utnyttja den enda dagen som är MIN (förutom födelsedagen då) och få göra nåt skoj? Kanske de ska bjuda mig på spa? Eller gå i skoaffärer en hel dag? Eller städa kanske?

Märkligt var det i allafall på cruisingen, alla jag mötte som jag kände, var förskolepersonal! Tror det var 4 eller 5 fröknar som var ute och kollade på bilar. Det verkar som att det är nåt med fröknar och raggare ;)

Igår var delar av familjen till Bosvedjan på tretti-hosthost-och-krax-kalas. Trevligt sällskap och goda kakor ;)



Kommentarer
Postat av: Ullis

Hosta på du... TrettioTVÅ skulle du säga väl?!

2010-05-10 @ 18:44:12
Postat av: Anonym

Hahaha, vet du vad jag skulle skriva för "kontrollord" på förra inlägget??

- birth argument

Känns som om det var uppgjort eller nåt

2010-05-10 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0