Nån som vet av en billig lokal?

Skulle behöva en billig övernattningslya, inte behöver den vara särskilt stor heller. Huvudsaken är att man kan klämma in en säng där. Lika bra att övernatta i Birsta när man ändå håller på liksom. Känns som att det inte är nån mening att åka hem mellan besöken längre.

Angående mina "extrakilon"...de sitter ju som sagt inte där de borde. Okej, nu vet jag vad ni tänker: De sitter på arslet och låren. Jomenvisst, där också. Men jag fick idag höra (jaaa, vilken boost för mitt självförtroende, de har pepprat mig med ondskefulla ord hela dagen !!) att mina skinkor numera sitter på ryggen också! Gulligt. Ingen vacker syn när man har låga jeans, men rätt så mysigt att klämma på. Synd att rygg-arslet sitter så olägligt till bara. Önskar att ni fick se eländet, men jag orkar i ärlighetens namn inte ta en bild. Birsta har knyckt all min energi.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag har också det behovet, men jag tänkte skicka ett mail till Kamprad och fråga om jag kan få ett hörn på Ikea - sängar finns ju liksom redan...

2010-05-28 @ 11:02:04
Postat av: Tobbe

Höll nästan på att svara fel, eftersom jag trodde att det handlade om en festlokal, men läste sedan inlägget lite noggrannare.

Var ligger Birsta?

/Tobbe

2011-06-19 @ 23:29:09
URL: http://www.hittafestlokal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0