FF ledig

Jag är ledig idag. Igen. Men jag klagar inte, jag kommer nog få min beskärda del av kyla jag med. Kanske lite mer än alla andra dessutom. Imorgon ska jag jobba iaf, så ni behöver inte vara oroliga över att jag kommer hinna shoppa upp hela Birsta innan ni hunnit dit. Imorgon tänkte jag nämligen shoppa i en annan stad.

Berättade jag att julskyltningen gick bra? De små stackarna som ihärdigt stod ute, timme efter timme, fick ihop bra med pengar. Och med de små stackarna menar jag såklart mig själv först och främst. Trodde att fingrarna hade ramlat av i handskarna, så jag vågade knappt ta av dem. Tack till alla er som handlade av Kims klass. Och stort tack även till er som inte handlade, men gav pengar ändå :)

Nej, nu ska jag tydligen leka "kalas" igen. Det är visst min födelsedag...Och numer heter jag Topaz, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0