Högskola, lågskola

Jag gick ju några terminer på UNIVERSITETET, det kommer ni ihåg, va? H.vete va enkelt allt var där om man jämför med (militär)-utbildningen som jag går igenom nu. Den är antagligen högskole-klassad, men då vill jag nog att regeringen ändrar MIUN till lågskola. Det är inga dåliga saker jag lärt mig vill jag lova, men jag kan erkänna att jag trodde att jobbet skulle vara bra mycket enklare.

Imorgon är sista dagen i "skolan", sen blir det allvar. På riktigt alltså. Fast med handledare, tack o lov! Men först ska jag vara ledig i så många dagar att jag knappt kan räkna dem på en hand. Fast det kan jag. Men ni förstår känslan, va?

Puss på er!

Ps. FILMTIPS!!!! Martyrs, The tortured, The loved ones. SE DEM! Helst alla samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Tågis

Det är ju pissenkelt (när man har haft elva år på sig att lära). Allt faller på plats vare sig du vill det eller inte. Hur jobbigt det än är nu kommer rutinen smygandes fortare än du tror. Kram

2010-11-17 @ 17:09:09
Postat av: H

Jag tänker ta tillfället i akt att ta åt lite av äran i att ge ut dessa filmtips som du gör, då jag är anledningen till att bästaste Anki sett dem.

Med facit i hand Anki, visst är det rätt kul att det ändå tog ett tag innan vi såg Martyrs, som ändå är en av de bästa rullar båda har sett?

Jag rekommenderar också dessa tre filmer, speciella filmer för annorlunda människor.

Tjing tjong!

H

2010-11-18 @ 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0