LISTA

Visste ni..

att jag har - sjukt stor koll på stavning.

att min senaste kyss - antagligen var perfekt.

att jag funderar på - ordvändningar. Eller vordändningar.

att jag inte gillar - mögel (!) och skogar med björnar i.
 
att jag pratar - baklänges, nästan bättre än "framlänges".

att min första riktiga kyss - förmodligen var usel!

att kärlek är - en högre grad av respekt.

att jag gillar - kedjor.

att jag är förälskad i - kyrkor.

att sist jag grät var -  antagligen till nån film.

att min mobiltelefon är - ärvd/snodd/fådd.

att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag JÄMT!

att innan jag går och lägger mig - har jag oftast redan somnat.

att idag har jag - lärt mig 50 städer/orter i Sverige.

att jag just nu tänker på - tåg, tåg, tåg. Och tåg.

att i morgon kommer jag - utmana mina egna rädslor. Igen.
 

att jag verkligen vill - bli obducent. Eller ville.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag tycker du skall börja prata baklänges jämnt ;)

2010-11-12 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0