Lördag och laddar...

...inför helgens höjdpunkt- Muminteatern! Som vi har väntat på att det ska bli denna dag. "Lilla My kommmer titta på mig *fniss*", är det enda jag hört de senaste dagarna. Ja, detta är livet när man är vuxen, tydligen. En barnteater är höjdpunkten på en "barnledig" helg. Men jag har lite andra vuxenplaner också, så det går nog ingen nöd på mig. Det ryktas om middag och vin på högre höjder.

Såg just en intressant film. Blir så här när man är van att kliva upp före sex *host, host*, på vardagarna. 7.20 imorse accepterade jag verkligheten- jag är snart pensionär, så det är bara att kliva upp. Filmen då? En vrickad film i Anki-style. "The loved ones". Låt er inte luras av den gulliga titeln, det är inte ett Hollywood-drama! Australiensk dessutom. Se den om ni vill få ett annat perspektiv på kärlek.

Till veckan är det fotografering på dagis, handlade kläder till Prinsessan igår. För min unge ska då rakt inte komma på fotografering i använda, urtvättade trasor :)

Denna svarta sak ska hon ha på sig, med en vit tröja under. Blir bra, va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kommer att bli alldeles förtjusande söt i den klänningen :)

Vad tyckte hon om teatern?

2010-11-13 @ 16:54:39
Postat av: J

Vikken gullig!! Man längtar tills korten kommer :-) Du verkar ha intensiva veckor på utb. Sen lär de väl bli skift arb? Helger å så åxå kanske. Önskar dej lycka till kramis

2010-11-13 @ 20:32:02
Postat av: Jenny

Åhååå är det dags för kort. jag har börjat å fundera på Henkes utstyrsel också, blir nog nåt han kan ha till jul och nyår också. OCH tror han å Luna skulle matcha varann, svart å vitt!!

2010-11-13 @ 21:17:49
Postat av: Ann-Helen

Tack själv älskade vän :)... Men vilken fin klänning..!!.. Den måste jag få se på någon gång... Hoppas du har en bra dag på din utbildning..Kram

2010-11-15 @ 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0