Man får vad man förtjänar...

...sägs det. Jag förstår nu hur min Mamma hade det under min uppväxt, då jag i princip BARA lekte med Barbie. Jag älskade verkligen dessa supersmäckra fantasikroppar när jag var liten. Och gör det fortfarande. Ja, inte kropparna då, utan hela konceptet Barbie. Min dotter har nu gått från Muminfantast till Barbiefanatiker. Mamman jublar och springer på leksaksbutikerna så fort tillfälle ges. Detta är underbart! Nu får jag chansen att köpa allt det jag själv aldrig fick när jag var liten :))

Annars då? Jomenvisst, jag klev ju upp imorse och var P I G G !! Ni läste rätt. Jag är ju snooze-expert, och använder denna underbara funktion ca 45 minuter varje morgon. Men INTE imorse! Hur underbart som helst att verkligen vara pigg. Hur ofta har det hänt liksom? Dagen har flytit på rätt okej, saker börjar falla på plats när det gäller allt som ska fixas och papper som ska skickas hit och dit. På onsdag åker jag till Stockholm, känns väl lite sisådär. Det är fullspäckade dagar och en helkväll med utprovning av diverse kläder. Ingen nöjestripp direkt.

Det enda positiva är väl att jag får ett hotellrum och kan SOVA två hela nätter utan att bli störd av medsovare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0