Sunday bloody sunday

Idag har det köttats i mitt kök. Detta är inget inlägg för känsliga personer, förresten.

Henke skulle skiva lök i en sån där bra maskin, ni vet en sån där som har ett handtag som man ska hålla i..? Behöver jag säga att han inte höll i nåt handtag? Han slet av halva fingret. Eller nästan. Det var iallafall blod för en hel hand runt diskbänken och i diskhon. Doktor Åsberg insåg rätt snart att det var dags för IVA. Okej, akuten menar jag såklart. Klippte lite i en handduk så karln skulle kunna ha lite tryck på vägen in till sjukhuset. Sagt och gjort! Precis när eländet (ja, jag kallar honom så efter vad han utsatte mig för) skulle kliva ut genom dörren, ser jag nåt som ligger på diskbänken. Nåt som såg ut som en liiiiten, rå kycklingbit. Fast den hade fingeravtryck.

Tror ni att jag mår bra nu?? Tror ni att jag var sugen att äta efter detta? Även fast jag är en cool tjej som ser på sjuka filmer, så vill jag inte ha sånt här i mitt kök!

Men! Det positiva är att jag säkert inte kommer drömma om tåg inatt. Kan vara skönt med en rälsfri natt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vet du??.. Att mitt i detta hemska får du mig ändå att skratta... Hoppas du får en lugnt natt och kan sova gott..Kram

2010-11-21 @ 23:21:00
Postat av: Ullis

Men fyyyyyy fan.... Jag skulle ha svimmat om jag såg blodet...

2010-11-22 @ 07:33:00
Postat av: Kocken

Kul att jag kunde hjälpa till med rälsfrihet om det nu funkade vill säga! ;)

2010-11-25 @ 08:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0