Varför har ni...

...slutat kommentera, era tråkmånsar? Ja, jag vet att det är irriterande att man ska behöva skriva in den där tramsiga verifieringsprylen, men ändå.

Det är fredag hörrni! Tredje veckan på utbildningen är avklarad, känner väl att saker mer eller mindre faller på plats när det gäller kunskapen. Men de sista bitarna ramlar nog dit när jag får åka ut och prova på att jobba. Jag har nu bara en vecka kvar av intryckning-av-så-mycket-som-möjligt-på-så-kort-tid-som-möjligt, innan det är dags att ge sig ut i allvaret. Det ska bli roligt, samtidigt som det är sjukt skrämmande. Det är inte direkt lite att hålla reda på :/

Helgen skulle jag vilja fylla med en massa vin, eller det är kanske mig själv jag vill fylla. Men jag tror att det får bli nån annan helg, att vara bakis är inte riktigt min grej, då jag oftast blir riktigt dålig. Man får välja sina tillfällen helt enkelt.

Ikväll står det IDOL på schemat, sen antagligen sova! Att kliva upp före 6 är inte heller min grej. Eller, okej. Jag ska vara ärlig. Klockan står på 5.45, men jag snoozar i en timme! Snooze är min bästa vän, remember? Får jag ett till barn ska ungen heta Snooze.

Nu ska jag sätta mig på en köksstol och vänta tills IDOL börjar. Träsmak Deluxe efter 3 timmars väntan.

Kommentarer
Postat av: Tågmorsis

Jag ber om ursäkt för min dåliga feedback av din blogg men lovar ingen bot och bättring ;) Vi syns till veckan då jag ska korvstoppa dig personligen. Vila nu, det behövs inför HELL-week. Skoja ba... kanske... Kram

2010-11-12 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0