Veckan som gått...

...har varit mer eller mindre hektisk. Jag åkte min första tur, åh va roligt det var. Och åh, va jobbigt det var emellanåt. Började runt 9 på onsdagen, kom fram till Göteborg 20.30. Där blev det våldssovning på världens vackraste hotell (jaaa, jag är ju inte så världsvan, sååå...), upp 3.30 för att kasta i sig lite frukost och sen mot Stockholm igen. Kom hem till Sundsvall runt 14.30, men inte ska ni tro att jag fick åka hem då! Nej nej, klockan 16 skulle vi ha avslutningsceremoni i stationshuset, sen äta på Bite Line. Jag somnade runt 20 den kvällen.

I fredags hade vi en liten avslutningsfest, jag, Henke, Emma, Roger och Nico. Kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket! Herregud, vilka galningar det finns. Har mer eller mindre bokat in alla högtider och sommar, samt vintersemestrar i Rogers alla stugor. Har för mig att vi skulle fira nyår i Vemdalen och ha sommarfester med tillhörande bastning-vid-hans-sjö-i-Hälsingland.

Idag är det första advent, vilket innebär att jag har häcken full så att säga. Jag är ju ofrivilligt utvald julskyltningsgeneral för Kims klass. Jag har planerat in, ringt en massa samtal och fixat och donat så att detta ska bli en bra start på den nu rätt obefintliga klasskassan. Hoppas nu bara att föräldrarna har gjort det de ska!! Inte att räkna med alla gånger.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hej!! Synd för vem skall då jag fira alla högtider med?? Detta närmar sig nog tyvärr slutet nu.. Lite ledsen är jag.. Eller rättare sagt jävligt ledsen.. Tycker om dig!! Kram

2010-11-28 @ 14:13:23
Postat av: Ullis

Va kul att jobbet känns roligt, och att du trivs, det är ju som A och O... :)

Att arbetskompisarna är bra, är ju verkligen ett STORT plus!!! :)

2010-11-28 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0