Helgen

Jag glömde inte bort er igår, jag orkade bara inte blogga. Man är som sagt inte 20 längre, så en kväll (läs några timmar) på stan knäcker mig totalt. Hade i allafall trevligt i fredags, kul att kolla på folk! :)

Igår låg jag mest i sängen hela dagen och slöade. Sonen kom hem på eftermiddagen, och kvällen spenderades på kyrkogården. Eller...vi var till Mamma och tände lite ljus. Det är lyx att få ha honom hemma ensam utan lillasyster. Man kan göra så mycket som man inte kan när hon är hemma.

Söndag. Ormarna ska matas. Även vi ska matas, dock inte med frysta möss. Ikväll blir det nog lite film.

Jag ska försöka passa på att ha lite "semester" nu i veckan som kommer, för veckorna efter kommer bli fullproppade med utbildning. På tisdag ska jag till sjukhuset, och på onsdag eller torsdag tar vi och åker och badar lite.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Trevligt att du hade det bra och roligt utan mig;).. Härligt att få rå om Kim bara.. Vart skall ni bada?? Puss...

2010-10-17 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0