Inky

Vad är det för fel på karlar?? Har nån skrivit SINGEL i pannan på mig med osynligt bläck, eller vad? Jag bokstavligt talat, attackeras av karlar, dumma karlar. Det senaste är att jag fått mail från en okänd karl, och en vänförfrågan från nån jäkla Bubba-nånting! Känner ingen Hubba-Bubba! Jag har inget skrivet på FaceBook eller liknande som kan få folk att tro att jag är singel, what´s up!?

Dagen har annars gått med en rasande fart! Har haft ett möte, sen kom Maria och Alice och fikade. Tack för sällskapet!! Snart har jag ett till möte, också det i hemmets o-stormiga vrå, tack o lov behöver jag inte gå ut mer idag! Kanske borde jag hinna med en middag innan klassföräldrarna kommer också, men det ser inte så ljust ut på den fronten just nu. Spelar dock ingen roll, I´m PMS:ing, och har därför ingen matlust :/

Imorgon är det fredag, tjohooo! Det är lika med utgång med Linda!! Vi måste ju ut och kolla upp stans nattliv. Blir dock bara barer, billigast så :)

Nej, sätt fart nu, Miss Invisible Ink!

"Det är med den äkta kärleken som med spökena: alla talar om den, men få har sett den."

Kommentarer
Postat av: À-H

Hoppas ni får trevligt!!

2010-10-14 @ 19:55:06
Postat av: Loggy svarar

Tack, ja vi ska väl försöka iaf ;) Men törs du verkligen stanna hemma och låta oss två smupluttor vara på stan själv? Tänk om det händer oss nåt? ;)

2010-10-14 @ 21:10:34
Postat av: Anonym

Tack själv, vi måste träffas oftare. Gu va lillsessorna lekte bra tillsammans=D Å du, hur gick de med Hubba-Bubba, vän? hahaha



Kram M

2010-10-19 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0