Nu undrar ni alla...

...vart jag tagit vägen, va? Det undrar jag med om jag ska vara ärlig.

Idag fick jag sluta klockan 13. Snacka om lyx, när det stod 17 på schemat! Annars då? Jag pratar bara service och kundbemötande dagarna i ändå. Intressant! På kvällarna har jag Prison Break-maraton.

Imorgon är det helg, va? Hade storslagna planer på att antingen gå på restaurang och sen bio (SAW 3D!!!!), eller gå och lyssna på Sherlock Brothers på AllStar. Jag kommer ligga hemma i soffan och inte göra ett skit!

Till veckan ska jag åka till Stockholm i utbildningens tecken, kommer bli mycket att stå i därnere, så nån "semester" är det inte tal om. Tyvärr. Men däremot hotell, det gillas! Kanske man får sova en hel natt? Nä, jag ska nog inte hoppas på för mycket.

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Å va härligt att få sluta lite tidigare... Det var ni nog värda efter all korvstoppning :)

Hoppas att du får sova mycket och länge i helgen nu då, så du är piggelin till Stockholmsvistelsen nästa vecka...

Hoppas att du hinner gå på stan lite iallafall, så det inte BARA blir allvar.



2010-10-29 @ 07:39:37
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: lovisa

Godmorgon:) vad händer idag?

2010-10-29 @ 08:21:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Förhoppningsvis får du sova ordentligt i helgen eller på hotellet..Å avnjuta en underbar frukost kanske... Förstår det inte är någon semester resa.. :(... Om du får för dig att göra något skoj så finns jag ;).. Puss

2010-10-29 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0